گردشگری و توریسم

رفتار خیرخواهانه به عنوان خصلت اجتماعی ایرانیان در حال تبلور است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به مناسبت ماه مبارک رمضان. همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با هدف کمک به بیماران کم برخورداری که از سوی مددکاری بیمارستان های تابعه دانشگاه معرفی می شوند، برگزار شد، تصریح کرد: مشارکت و حماسه آفرینی اساتیدی که به عنوان پیشتازان مقابله با کرونا  در خط مقدم حضور داشتند، ارزش این کار خیر را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: امروز بسیج جامعه پزشکی با سرمایه گذاری و جلب مشارکت کارکنان دانشگاه نمادی از تجلی حرکت مدنی و انسان دوستانه ای است که این ارزش کار را مضاعف می کند. امیدوارم شاهد استمرار این اقدامات باشیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، فرهنگ همبستگی اجتماعی، همدلی و رفتار خیرخواهانه مومنانه خود به عنوان خصلت اجتماعی در جامعه ایرانی در حال تبلور است.

زالی با یادآوری این که دانشگاه شهید بهشتی همیشه باید پیشتاز حرکت اجتماعی و ایثارگری باشد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم به همت بسیج جامعه پزشکی کارنامه درخشانی در این راه از خود به جای گذاشته است. همچنین این رزمایش که به بهانه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا شکل گرفته است، استمرار خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، ائمه را تجلی خصائل و فضائل انسانی دانست و یادآور شد: ائمه اطهار همه الگو و اسوه بشریت بوده اند. امیدوارم با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری بتوانیم از مجموعه این اقدامات حسنه بهره مند شویم.