گردشگری و توریسم

فراخوان پنجمین مسابقه داستان کوتاه تابش در جهرم منتشر شد

بر اساس این فراخوان که روز جمعه انتشار یافت، دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌توانند برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به سایت همگام نام نویسی کنند.

در این فراخوان عنوان شده است: شرکت کنندگان باید آثار خود را در قالب فایل (word) و (PDF) و در یک فایل فشرده بر روی سی دی یا دی وی دی با مشخصات فردی و کد ثبت نام همگام، ارسال کنند. همچنین آثار باید در نرم‌افزار (word) و با قلم (B nazanin) و سایز ۱۴ نوشته شود و مهلت ارسال آثار نیز سی‌ام تیرماه ۱۳۹۹ است.

در فراخوان این مسابقه آمده است: هر دانش‌آموز می‌تواند صرفاً یک داستان ارسال کند و آثار باید در قالب طنز باشد در غیر این صورت پذیرفته نمی‌شود.

هر دانش‌آموز باید آثار خود را به قطب ادبیات و علوم انسانی استان خود ارسال کند و دانش‌آموزان استان فارس باید آثار خود را به پژوهش‌سرای دکتر بُرنا به نشانی: جهرم، خیابان اندیشه کوچه سه، کُدپستی ۷۴۱۷۶۵۲۷۷۹ ارسال کنند.

در این فراخوان اعلام شده است: توسعه فرهنگ تفکر، مطالعه و ایجاد روحیه کار و خلاقیت همراه با نشاط و شادی، کشف استعدادهای نویسندگی و بسط فنون و تکنیک‌های داستان‌نویسی و تقدیر از خیران از اهداف این دوره از جشنواره داستان کوتاه تابش است.

این فراخوان افزوده است: به تمام برگزیدگان این مسابقه، علاوه بر لوح تقدیر و جوایز ارزنده وزارتی، جوایز نقدی نیز از سوی موسسه خیریه ناتف جهرم اهدا می‌شود.

به منتخبان مقام اول در مقطع متوسطه اول و دوم ۸۰۰ هزار تومان و دوره دوم ابتدایی ۵۰۰ هزار تومان، مقام دوم متوسطه اول و دوم ۶۰۰ هزار تومان، دور دوم ابتدایی ۴۰۰ هزار تومان، مقام سوم متوسطه اول و دوم ۵۰۰ هزار تومان و دوره دوم ابتدایی ۳۰۰ هزار تومان و مقام چهارم تا هفتم متوسطه اول و دوم ۳۰۰ هزار تومان، دوره دوم ابتدایی ۲۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

پنجمین جشنواره داستان کوتاه تابش به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر بُرنا و ابن سینای شهرستان جهرم به عنوان قطب استانی ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات احتمالی در اجرای مسابقه و استفاده از محتوای طنز ضروری است به وب‌سایت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر بُرنا یا با شماره تلفن ۰۷۱۵۴۲۲۱۱۵۲ تماس بگیرند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.