گردشگری و توریسم

سارقان احشام و محصولات کشاورزی در قاینات دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال بیکی روز شنبه اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت احشام، محصولات و لوازم کشاورزی در سطح حوزه استحفاظی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به صورت ویزه شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.  

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس، ماموران به چهار متهم در این رابطه مشکوک شدند و این افراد را تحت نظر قرار گرفتند.  

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: متهمان تحت نظر قرار گرفته دستگیر شدند که در بازجویی تخصصی ماموران به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به ارزش ۲۶۰ میلیون ریالی اموال مکشوفه گفت: در این رابطه چهار نفر سارق به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زال بیکی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریع با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

وی گفت: حضور نیروهای پلیس در شهرستان مایه دلگرمی و آسایش مردم عزیز است و چشمان تیزبین پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و افرادی که نیت‌های جرم و بزه در سر می‌پرورانند آسایش و امنیت مردم را خدشه دار سازند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند است.