گردشگری و توریسم

۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در بابلسر توزیع شد

سردار محمدحسین بابایی در آیین شروع رزمایش همدلی مومنانه در مصلی بابلسر افزود : ارزش هر بسته معیشتی و بهداشتی تهیه شده حدود ۴۰۰ هزار تومان است که از امروز توزیع  مرحله اول آن در مازندران در حال اجرا است و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام این که کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت ، گفت : سپاه بیش از ۵۷ هزار بسته  معیشتی را در رزمایش مواسات در سراسر  استان تهیه و توزیع می کند.

او افزود د:در این ایام گروه های از اقشار مختلف مردم که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند شناسایی و طی سه مرحله مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

دربحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان داد.

رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران  با تاکید بر لزوم توجه  به فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.

 در این رزمایش قرار است با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا طی سه مرحله  درماه مبارک رمضان،بسته های معیشتی به صورت یکپارچه توزیع  شود.

 در حال حاضر طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و  هم اکنون ۴۳۴ بیمار  مبتلا به کرونا  در بیمارستان های مازندران بستری هستند.