گردشگری و توریسم

۴۰ درصد مصوبات استانی شورای گفت وگوی مازندران اجرایی نشد

عبدالله مهاجر روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی مازندران در سالجاری افزود: یکی از بزرگترین مشکلات بخش خصوصی عدم باور و همراهی بخش دولتی نسبت به حوزه اختیارات و مسئولیت خود است .

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۵ مصوبه استانی در شورای گفت و گوی مازندران به تصویب رسید که از این تعداد ۶۰ درصد آن اجرایی و ۴۰ درصد آن اجرایی نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران به مصوبات ملی شورای گفت و گوی استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۰ مصوبه ملی در استان مازندران تصویب شد که اجرایی شدن آن از مدیریت استان خارج است.

مهاجر با اشاره به اینکه دستگاه هایی که همکاری با بخش خصوصی نکرده یا همرایی لازم و در حد انتظار را نداشتند احصا شده است .

وی افزود: در هر بخشی که همدل و همفکر شدیم نتیجه خوبی را گرفیتم و هرجا که به صورت جزیره ای مدیریت شده است آسیب های جدی به بخش خصوصی استان وارد شده است.

به گفته مهاجر از نظر کیفیت مصوبات استانی شورای گفت و گو مازندران رتبه سوم کشور را دارد و از نظر کیفیت مصوبات ملی مازندران رتبه دوم را در سطح کشور دارد که از سوی وزارت کشور اعلام شد که نشان از سطح کیفیت فعالیت بخش خصوصی و دولتی دارد.