گردشگری و توریسم

۱۹۰۰ خانوار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش همدلی حمایت می شوند

رزمایش ملی همدلی همزمان با سراسر کشور از ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

اجرای این رزمایش ملی پس از سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب و با هدف کمک مؤمنانه دستگاه های اجرایی، مؤسسه های مردم نهاد، هیأت های مذهبی، گروه های جهادی و خیران در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان آغاز شده است.

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حمایت مالی از این تعداد خانوار نیازمند و کم درآمد کهگیلویه و بویراحمد از سوی خیران، سازمان های مردم نهاد، هیأت های ورزشی و بسیج ورزشکاران استان انجام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تأکید وزیر ورزش و جوانان و معاونت امور جوانان این وزارتخانه تمامی سازمان های مردم نهاد، هیأت های ورزشی و بسیج ورزشکاران استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد ملزم به همکاری و مشارکت در اجرای رزمایش ملی همدلی هستند. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماه رمضان امسال و در قالب رزمایش ملی همدلی یک هزار و ۹۰۰ خانواده نیازمند و کم درآمد این استان شناسایی و بسته های غذایی به همت خیران، سازمان های مردم نهاد، هیأت های ورزشی و بسیج ورزشکاران استان تهیه و بین آنها توزیع می شود.

علوی عنوان کرد: جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را برای حضور هر چه فعال تر در امر خداپسندانه رزمایش ملی همدلی به کار می گیرد.

وی ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اقدام هایی ارزنده در بحث مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از انتشار آن در استان انجام داده اند.

علوی گفت: برخی از این اقدام ها شامل ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و توزیع اقلام بهداشتی و مواد خوراکی به ویژه بین ساکنان مناطق حاشیه ای و افراد آسیب پذیر کهگیلویه وبویراحمد است.