گردشگری و توریسم

محمود عباس به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد

به گزارش خبرگزاری وفا فلسطین، عباس در جلسه کابینه تشکیلات خودگردان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود، تمرکز بر مقابله با ویروس کرونا موجب نخواهد شد که از موضوع اصلی در مورد پایان اشغالگری و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به مرکزیت قدس شرقی غافل شویم.

وی ادامه داد: لحظه‌ای به تجاوز حکومت اسرائیل و برنامه‌های آن بویژه در خصوص الحاق اراضی یا معامله قرن بی توجهی نخواهیم کرد.

رییس تشکیلات خودگردان با بیان این که موضع ما در این خصوص استوار است و با معامله قرن و مسأله الحاق سرزمین‌های اشغالی به رژیم صهیونیستی مقابله خواهیم کرد افزود، در صورت اعلام الحاق خاک فلسطین به این رژیم، اقدامات فوری انجام خواهیم داد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته و در مناسبت‌های مختلف اعلام کردند که درصدد الحاق مناطق وسیعی از خاک کرانه باختری به اسرائیل هستند.

سازمان آزادیبخش فلسطین اوایل ماه آوریل اعلام کرد، در حالی که جهان درگیر بحران کروناست، آمریکا و اسرائیل در آستانه توافق در خصوص نقشه مناطق کرانه باختری برای الحاق به اسرائیل هستند.

دفتر جمعیت حقوقی “عیر عمیم” مخالف رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرده بود که دولت اسرائیل با حمایت “دونالد ترامپ” رییس جمهوری آمریکا از شیوع کرونا سوء استفاده کرده  و در میان بی تفاوتی محلی و بین‌المللی نسبت به این موضوع در حال آماده سازی روند الحاق خاک فلسطین به اسرائیل هستند.