گردشگری و توریسم

کُری با کرونا؛ باشگاه آلمانی رکورد فروش بلیت را شکست

باشگاه لوکوموتیو لایپزیش هفته جاری اعلام کرد که رکورد جدیدی را در تاریخ باشگاه از حیث فروش بلیت برای آنچه آن را یک «دیدار مجازی برابر حریفی نامرئی» نامید، ثبت کرده است.

این دیدار که به گفته لوکوموتیو هشتم ماه مه برگزار می‌شود، قرار است در بحبوحه تعطیلی موقت و نامعلوم بسیاری از ورزش‌های جهان به عنوان بخشی از تدابیر دولت‌ها در راستای مهار کووید-۱۹، انجام شود.

این باشگاه ماه گذشته از برنامه خود برای فروش بلیت‌هایی نمادین برای یک بازی خیالی با قیمت یک یورو و با هدف شکستن رکورد فروش بلیت که با ۱۲۰ هزار فقره در نیمه نهایی جام در جام قهرمانان در سال ۱۹۸۷ در دیدار برابر بوردو فرانسه ثبت شد، رونمایی کرد.

«توماس لو» رییس لوکوموتیو در خصوص این ایده گفت: زمانی که در ۱۹ مارس این کمپین را به راه انداخیتم، هیچکس نمی توانست تصور کند که به این سرعت رکورد ۱۲۰ هزار بلیت را بشکنیم. به نمایندگی از باشگاه، از تمامی هوادارانی که از سرتاسر جهان مشارکت کردند، تشکر می کنم. دیدن اینکه خانواده زرد و آبی چگونه در این شرایط سخت در کنار یکدیگر می‌مانند، فوق‌العاده است.

بدنبال افزایش وسعت و تشدید خطر ناشی از شیوع کرونا، فوتبال در آلمان همچون بیشتر لیگ‌های بزرگ اروپا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.