گردشگری و توریسم

۶۰ درصد برق سیستان و بلوچستان از نیروگاه ایرانشهر تامین می‌شود

مراد بخش بامری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار پزشکان و پرستارانی که در جبهه مقابله با این ویروس هستند ایثارگرانی هم شب روز برای تولید برق تلاش‌ می‌کنند.

وی بیان کرد: تمام دغدغه ما در نیروگاه بخار ایرانشهر در دوران درگیری کشور با ویروس کرونا تامین برق پایدار شهروندان بویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر گفت:کارکنان این نیروگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی شبانه روز در تلاشند تا مشکلی در تولید برق ایجاد نشود. 

وی اظهارداشت: صنعت برق هم مثل همیشه آماده و فعال حرکت می‌کند به طوریکه برخی از کارکنان در مراکز کنترل به صورت ۲۴ ساعته تولید، انتقال و توزیع برق را پایش و مدیریت می‌کنند.

بامری افزود:در بخش حفظ سلامتی کارکنان علاوه‌بر تامین نیازهای جاری به مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی در محیط کار و پیاده سازی تمهیداتی برای ایمن ماندن سلامت محیط کار، در ارتباط با تامین کنندگان کالاها و تجهیزات مورد نیاز نیروگاه‌ها و همچنین تردد ماشین آلات در بخش‌های مختلف از جمله سوخت نیز پروتکل‌های بهداشتی و سلامت را پیاده سازی کرده‌ایم تا نیروگاه به مشکلی برنخورد.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی، علاوه‌بر تولید مستمر و بدون وقفه برق، فراهم سازی شرایط نیروگاه برای تولید برق در پیک تابستان ۹۹ نیز در حال انجام است که در این بخش تعداد زیادی از مهندسان در حال انجام تعمیرات دورهای و اورهال واحدهای نیروگاه هستند.