گردشگری و توریسم

طرح مردم یاری ارتش در ماسال پایان یافت

وحید پور حضرت با اشاره به همکاری و همراهی خوب نیروی زمینی ارتش با ستاد مقابله با کرونای شهرستان ماسال اظهار داشت: ارتش با تلاشهای شبانه روزی خود در راستای مقابله با کرونا ، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشاند و دستاوردهای زیادی را برای این شهرستان در جهت کنترل و مهار شیوع بیماری کرونا به ارمغان آورد .
وی  با اشاره به اینکه این طرح از یک هفته پیش شروع شده بود افزود: گروهان جنگ نوین تیپ ۲۱۶ زرهی استان زنجان با حضور در  تمامی روستاهای شهرستان و دو شهر ماسال و شاندرمن را ضد عفونی کرده که جا دارد از زحمات فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی جناب سرهنگ حمدی و گروهان جنگ نوین تقدیر و تشکر به عمل آید.
 اجرای طرح ضد عفونی و گند زدایی با استفاده از تجهیزات و ماشین الات مخصوص گروه جنگ نوین ارتش جمهوری اسلامی در تمامی معابر و اماکن پرتردد، راههای روستایی تمامی روستاهای شهرستان و معابر شهری شهرهای ماسال و شاندرمن با همکاری و اهتمام بخشداران،دهیاریها،شهرداریها و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انجام گرفت .

امیرسرتیپ دوم علیپور معاون آمادرورپشتیبانی نزاجا و امیر سرتیپ دوم جلالی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی نزاجا با حضور در ماسال از اجرای طرح مردم یاری(ضد عفونی و گند زدایی معابر روستایی و شهری) تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در شهرستان ماسال بازدید به عمل آوردند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.