گردشگری و توریسم

پایان شایعات کوچ «مسی» به اینترمیلان؛ «همه اخبار کذب است»

کاپیتان آبی اناری‌ها با انتشار اسکرین شات یک استوری اینستاگرامی که مدعی شده بود وی در حال بررسی گزینه جدایی از نیوکمپ است، با درج نوشته‌ای قرمز رنگ روی آن، نوشت: اخبار کذب.

شبکه تلویزیونی تی‌ان‌تی اسپورتس آرژاتنتین مدعی شده بود که «تیاگو آلمادا» ستاره باشگاه ولز سارسفیلد آرژانتین به همراه مسی در آستانه کوچ به اینترمیلان هستند اما مرد آرژانتینی این خبر را تکذیب کرد و نوشت: این خبر درست مثل شایعات مربوط به انتقال به نیوول اولد بویز دروغ است.

بدنبال اظهارات «ماسیمو موراتی»مالک اسبق باشگاه اینتر در رادیو آراِی‌آی مبنی بر اینکه وی معتقد است اینترمیلان نسبت به جذب ۶ بار برنده توپ طلای جهان علاقه مند است، در روزهای اخیر شایعات انتقال احتمالی فوق ستاره آلبی سلسته را قوت بخشیده بود.

موراتی گفته بود: او (مسی) به آخرین مرحله قراردادش با بارسا نزدیک می‌شود و فکر می‌کنم از اینجا به بعد دیگر اینتر باید برای کشاندن وی به میلان وارد عمل شود.

گزارش‌ها مبنی بر بروز اختلاف مابین بازیکنان بارسا و هیات مدیره این باشگاه در هفته‌های اخیر شدت گرفته به طوری که امروز (جمعه) ۶ نفر از مدیران باشگاه اسپانیایی از سمت‌های خود استعفا کردند.