گردشگری و توریسم

استاندار البرز: آموزش در فضای مجازی استان جریان دارد

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه جامعه زنده دربرابر حوادث غیرمترقبه واکنش علمی دارد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه های استان در شرایط بوجو آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا نشان دادند که فرآیند آموزش به دانش آموزان و دانشجویان همچنان ادامه دارد.

استاندار البرز بیان داشت: استفاده ازبستر فضای مجازی درارائه مطالب آموزشی و تربیتی به دانش آموزان دراستان البرز ازروند کیفی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: معلمین مدارس البرزدرحرکتی جهادی با اتخاذ استراتژی‌ها و روش های خلاقانه اجازه ندادند فرایند تعلیم و تربیت به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شود.

شهبازی  با بیان اینکه معلمان البرزبا استفاده بهینه ازظرفیت های موجود درفضای مجازی راهکار های مناسبی برای کمک به دانش آموزان اتخاذ کردند، اضافه کرد: درفرایند آموزش تغییر زمانی حاصل می‌شود که مدیران ، معلمان ، دانش آموزان و اولیای آنان همگام شوند.

استاندارالبرز ادامه داد: برقراری تعامل دو سویه، کنترل و دراختیار دانش‌آموزان و دانشجویان درفضای مجازی که کاری جهادی و هنرمندانه است که توسط معلمان  سختکوش البرزی درحال انجام است.

وی از بیماری کرونا به عنوان یک تهدید جدی برای سلامت جامعه یاد کرد و افزود: اما این شرایط فرصتی را بوجود آورد تا از ظرفیت فناوری اطلاعات درامور آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان که یک دغدغه مهم برای خانواده ها بود،استفاده شود.

استاندار البرزبه مردم توصیه کرد درخانه ماندن را همانند گذشته جدی بگیرند و در طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع وکاهش انتقال بیماری کرونا مشارکت کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.