گردشگری و توریسم

استاندار خراسان جنوبی: رفتار مردم مسوولانه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان شامگاه چهارشنبه در این پیام نوشت: نوروز امسال با شیوع یک بیماری همه‌گیر به نام کرونا همراه و باعث شد ایرانیان، بهاری متفاوت را تجربه کنند. در این راستا دولت، برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تدابیری اندیشید و ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد به همین منظور صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا دستگاه‌های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه‌های مرتبط در نقاط کنترلی مستقر شدند و تمام تلاش خود را برای اجرای طرح و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس به کار گرفتند، تلاش‌هایی که تا شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و به نتیجه رسیدن تلاش‌های این عوامل، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: رفتار آگاهانه مردم خراسان جنوبی در ماندن در خانه‌ها در طول نوروز ۹۹، عدم تردد در مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه‌ها در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده، بسیار مسئولانه بود و نشانگر فرهنگ بالای این مردم است.

وی بیان کرد: اینجانب ضمن تقدیر از رفتار مسئولانه مردم استان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و تشکر از تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی، اصناف و صدا و سیما بر ادامه این مسئولیت‌پذیری از سوی مردم فهیم استان تأکید می‌کنم. امیدوارم با تلاش تمام عوامل اجرایی و همراهی و مشارکت مردم، به زودی شاهد سیر نزولی شیوع بیماری کرونا در سطح استان و شکست آن باشیم. ان شاء الله.