گردشگری و توریسم

۱۲ فروردین روز "نه" بزرگ ملت ایران به قدرت‌های پوشالی دنیا است

حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز سه‌شنبه افزود: امروز استکبار از حضور مردم ایران در همه صحنه‌ها خشمگین و به دنبال ناامید کردن آنان است اما این خواب هم تعبیر نشده و نخواهد شد.

وی اضافه کرد: یکدلی مردم در این روزهای سخت که سیاست دشمن فشار هرچه بیشتر بر ملت ایران است برای همه کشورها الگو شده و در مقابل تحریم دشمن در این شرایط سخت جوانان ما که از نسل حماسه آفرینان ۵۸ هستند با همان سرانگشت‌ها که به جمهوری اسلامی آری و به قدرت‌های پوشالی نه گفتند، در عرصه جهاد سلامت نقش آفرینی می‌کنند.

جمالی، با تقدیر و تشکر از کادر درمانی اظهار داشت: کشور درگیر بحران کرونا است و کادر درمانی و پزشکان خط  مقدم این جبهه هستند و باید مردم قدردان زحمت‌ها و تلاش‌های آنها باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مردم با عمل کردن به شعار – درخانه می‌مانیم –  به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک می‌کنند.

جمالی بیان کرد: گروه‌های  جهادی، جوانان، مردم، طلبه‌ها، دانشجویان و هر کسی در گوشه‌ای از این جبهه در حال  مقابله با ویروس کرونا هستند، امید می‌رود با عزم مسئولان و اهتمام جدی مردم هر چه زودتر این بیماری برطرف و عموم مردم سلامتی خود بازیابند

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی به عنوان مردمی ترین نظام دنیا امروز پیام ۱۲ فروردین را به گوش آزادی خواهان رسانده‌است و امروز ملت ایران متنعم به رهبری بزرگ است که راه امام (ره) را ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اعیاد خجسته شعبانیه و روز جمهوری اسلامی را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان بوشهر تبریک گفت.