گردشگری و توریسم

۱۷ هزار عدد ماسک بین مددجویان کمیته امداد کرمانشاه توزیع شد

محسن رخصی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیران مراکز نیکوکاری به منظور مقابله با بیماری کرونا پای کار آمدند و به صورت جهادی به تولید ماسک، دستکش و گان یکبار مصرف بیمارستانی را اقدام کردند.
رخصی با بیان اینکه خیران نیک اندیش ۱۷ هزار عدد ماسک به ارزش ۳۴ میلیون تومان تولید کردند، اظهارداشت: تاکنون ۲۲۵ بسته بهداشتی نیز شامل مواد ضدعفونی به ارزش ۱۱ میلیون تومان از سوی خیران مراکز نیکوکاری استان خریداری و تامین شده که با کمک سپاه پاسداران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در میان نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری توزیع شده است‌.
وی همچنین به کارگاه های خیاطی خیران اشاره کرد که در محیطی کاملا بهداشتی به تولید گان های بیمارستانی و دستکش های یکبار مصرف اقدام می کنند.
حدود ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه با هدف شناسایی خیران محلات و اهدای کمک های این خیران به نیازمندان فعالیت می کند.
تاکنون ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هشت نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۰۷ نفر رسید که ۲۶ نفر از آنان فوت کرده‌اند.