گردشگری و توریسم

بهبود و ترخیص حدود ٧ هزار بیمار از بیمارستان های گیلان

دکتر محمدرضا نقی پور شامگاه جمعه در گفت و گویی تلویزیونی افزود : ورود به بیمارستان های گیلان هم اکنون نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته است.

وی اطهار داشت: موج سنگینی از بیماری کرونا را توانستیم با ایثار پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و همکاری خوب مردم گیلان پشت سر بگذاریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطر نشان کرد: با این که این بیماری سخت در کنترل است اما کماکان در حالت بیم و امید قرار داریم.

وی اضافه کرد: بیم آن را داریم که موج دوم اپیدمی ببماری ما را تهدید ودرگیر بحران جدید نماید، بنابراین لزوم همکاری مردم و اقدامات حفاظت فردی  همچنان باید با شدت و حدت مورد توجه مردم و همه بخش های دست اندرکار باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا در استان اظهار داشت: از حدود ٤٠٠ هزار نفر جمعیت باقیمانده که نتوانستیم با آنها ارتباط برقرار کنیم می خواهیم که به سامانه سلامت www. salamat. ir  مراجعه کرده و وضعیت شان را درباره علائم بیماری شامل برخورداری از سرفه، تب، لرز و گلو درد اعلام کنند.