گردشگری و توریسم

۵۴۹ بهبود یافته از ویروس کرونا در قزوین

حسن ارداقیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: طبق آخرین آمارهای موجود، تعداد مبتلایان به این ویروس در سطح استان از ۷۹۴ مورد روز گذشته به ۸۴۱ نفر و جانباختگان آن نیز از ۹۷ مورد به ۱۰۰ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: به شهروندان استان تاکید می‌شود تا آخرین وضعیت سلامت خود را در سامانه  salamat.gov.ir به ثبت برسانند تا افراد مشکوک به این ویروس تحت مراقبت و درمان قرار گیرند.

به گفته این مسوول، مشارکت شهروندان در طرح بسیج مقابله با کرونا بدون شک می‌تواند آینده خوبی را برای حفظ سلامت خانواده افراد شرکت کننده در این سامانه و سایر آحاد جامعه رقم بزند.

ارداقیان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از امروز در سطح کشور و استان به مورد اجرا گذاشته، یادآور شد: این طرح ملی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس اجرایی شده و امیدواریم خانواده‌ها با اجرای دقیق آن کارگروه سلامت را در مبارزه با ویروس کرونا بیش از پیش یاری کنند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲ هزار و ۳۷۸ مورد و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.