گردشگری و توریسم

فراخوان جشنواره فیلم ۶۰ ثانیه‌ای بام سلامتی در شهرکرد منتشر شد

ابراهیم شریفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر آگاهی‌بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی، با بیان اینکه ضبط آثار به ۲ صورت موبایلی و حرفه‌ای امکانپذیر است، تصریح کرد: فیلم‌های تولیدی باید قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشد و در ساخت و تولید آن ،باید شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را مدنظر داشت.

به گفته وی، حداکثر زمان برای هر فیلم ۶۰ ثانیه است و فیلم‌های تولیدی باید قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: «مدافعان سلامتی (ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاران خط مقدم مبارزه)»، «آموزش و پیشگیری (طبق دستورالعمل‌های علمی وبهداشتی)»، «بسیج مردمی و حرکت‌های خودجوش در جهت مهار ویروس کرونا» و «مقابله با سودجویان و محتکران کالاهای بهداشتی» از جمله موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

شریفی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‎توانند آثار خود را تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ با ذکر مشخصات خود به شماره واتس آپ ۰۹۱۳۱۸۱۹۰۹۵ و ۰۹۱۳۹۸۲۷۵۰۶ ارسال کنند.

به گزارش ایرنا،

به گزارش ایرنا، ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد،این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.