گردشگری و توریسم

بازیکنان‌ نساجی، پویش ماندن در خانه راه انداختند

رحمان جعفری عضو تیم نساجی مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با پیوستن به پویش ” سهم من در بحران کرونا ” ، گفت : به منظور  پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باشگاه نساجی مازندران در نظر گرفت تا اعضای این تیم ظهر امروز با پیامی در فضای مجازی به کمپین ” همه در خانه بمانیم ” بپیوندند و من هم به این کمپین پیوسته ام تا سهمی در ریشه کن کردن این ویروس داشته باشم .

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور مهم ترین مساله سلامت مردم است ، افزود : از مردم می خواهم تا با ماندن در خانه فقط در موارد ضروری به شهر بروند همچنین از شهروندان می خواهم تا به این استان سفر نکنند .

مهاجم تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه برای ریشه کن شدن این ویروس در خانه مانده ام ، گفت : در حال حاضر تمرینات ما تعطیل شده است .

رضا دهقانی دیگر بازیکن تیم نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به پویش ” همه در خانه بمانیم ” پیوستم و از مردم هم می خواهم تا با ماندن در خانه به کنترل این ویروس کمک کنند .

وی با اشاره به اینکه با شیوع این ویروس تمام تمرینات لیگ برتری لغو شده است ، گفت که در شرایط کنونی کشور مهم ترین مساله سلامت است بنابراین من هم با ماندن در خانه به تمریناتم می پردازم  تا به این ویروس مبتلا نشوم .

این بازیکن تیم نساجی مازندران در پایان با بیان اینکه اهل بختیاری هستم و افتخار میکنم که در تیم نساجی مازندران بازی میکنم ، گفت که  از مردم ایران می‌خواهم که در تعطیلات ایام نوروز سفر نکنند مخصوصا استان مازندران که هر ساله میزبان مسافران بسیاری است.