گردشگری و توریسم

کمک و همراهی رسانه های خبری دیر برای پیشگیری از ویروس کرونا

خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روز سه شنبه در این زمینه گفت: اگر چه ما توان خرید و توزیع ماسک، دستکش و وسایل بهداشتی و ضروری را بین مردم نداشتیم، اما توانستیم با قلم و بیان خود مردم را در جهت هوشیارسازی و آگاهی نسبت به پیشگیری از این ویروس خطرناک آگاه سازیم.

عباس بحرانی افزود: رسانه ها، خبرنگاران و مسئولان فضای مجازی شهرستان دیر بصورت مستمر با ارتباط با مردم و مسئولان توانستند در جایگاه خبری و اطلاع رسانی خود نقش آفرین باشند.

وی در خصوص اقدامات پیشگیرانه اصحاب رسانه شهرستان برای جلوگیری از شیوع این بیماری، گفت: از ابتدای بروز این ویروس در کشور همه مسئولان خبری به صورت روزانه با همکاری با شبکه بهداشت و درمان به دنبال کاهش اثرات این ویروس در بین مردم بودند.

وی اضافه کرد: ما همپای همه مردم ایران با پیوستن به پویش “در خانه می مانیم”، ضمن رعایت موارد بهداشتی در راستای نقش و رسالت خبری خود تلاش کرده و بتوانیم بعد از نابودی این ویروس در جهت ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان گام برداریم.

خبرنگار صدا و سیمای دیر نیز گفت: رسالت خبری ما انعکاس اخبار بویژه ویروس کرونا در شهرستان است که با حضور مستمر در فعالیت های مسئولان در انعکاس آن تلاش شده است.

عبداله ساج افزود: آگاهی دادن به مردم در پیشگیری از ویروس کرونا و آرامش به جامعه از رسالت خبرنگاران است که توانسته ایم در این مدت نقش آفرین باشیم و انتظار داریم که مردم هم به هشدارها مسئولان بهداشتی توجه کنند و همچون سایر مردم توصیه داریم که مردم به پویش در خانه می مانیم بپوندند.

خبرنگار سایت رخداد جنوب در دیر گفت: مهمترین راه غلبه بر بیماری کرونا همکاری مردم ، تعطیلی بازار بجز صنوف فروش اقلام ضروری، به تعویق انداختن مسافرت های نوروزی و دید و بازدیدها است.

محمدجواد عبدالهی افزود: روزانه سه خبر و گزارش از شهرستان با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تولیدی دارم.

وی گفت: رسانه رخداد جنوب همچون سایر رسانه های شهرستان در جهت آگاهی رساندن به مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا و انعکاس توصیه های مسئولان بهداشت و درمان به مردم تلاش گسترده ای داشته است.

وی گفت: مقابله با شایعات در فضای مجازی و جنگ روانی دشمن، جذب و استقبال مخاطبان برای اخبار صحیح از رسالت اصحاب رسانه در این شرایط حساس است.

خبرنگار خبرگزارس فارس یز گفت: این خبرگزاری نیز مانند سایر رسانه های دیگر در جهت انعکاس نکات هشدار دهنده مسئولان به مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا نقش آفرین بوده است.

مهدی عبدی با تشکر از همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا افزود: اگر مردم همکاری نکنند بدون شک جمعیت زیادی از جامعه دچار این بیماری خواهند شد که در این صورت کنترل آن با سختی و چالش همراه خواهد بود.