گردشگری و توریسم

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در آذربایجان‌غربی

سیدمحسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیانی که اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی آن‌ها در محدوده زمانی اول بهمن امسال تا پایان اردیبهشت سال آینده پایان می‌یابد، می‌توانند تا ٣١ اردیبهشت‌ماه ‌٩٩ بدون نیاز به تمدید پروانه نسبت به ارائه خدمات مهندسی اقدام کنند، بنابراین از مراجعه حضوری به مراجع مرتبط جلوگیری شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین در شرایط کنونی با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی تا پایان اردیبهشت ماه سال ٩٩ به تعویق افتاد. 

وی تاکید کرد: تا زمان تعیین‌شده هزینه‌های سال آینده این سازمان به ازای هرماه معادل یک دوازدهم بودجه مصوب امسال اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.