اخبار گردشگری

اعتبار پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین ۹۹ تمدید شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز اقامتی، پذیرایی و موسسات گردشگری که تاریخ اعتبار آن ها دهم اسفندماه ۱۳۹۸ منقضی شده تا فرودین ماه ۹۹ معتبر شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با یادآوری این که تعداد زیادی از مراجعان حضوری اداره کل تهران به تمدید مجوز پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری اختصاص دارد، افزود: به منظور کاهش مراجعان درون شهری هموطنان براساس توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در حال اتخاذ تصمیماتی هستیم که مراجعه حضوری را تا حد امکان کاهش دهیم.

او تاکید کرد: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و سایر تاسیسات گردشگری، اطلاعات لازم به تمدید پروانه بهره برداری را به طور کامل در سامانه اینترنتی جامع دفاتر خدمات مسافرتی بارگزاری کنند و تا فروردین ماه از مراجعه حضوری برای گرفتن پروانه جدید خودداری کنند.

جانفشان از تمام مدیران تاسیسات گردشگری خواست حتی الامکان تا ۱۵ فروردین ماه برای تمدید پروانه و ارائه گزارش عملکرد، به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران مراجعه نکنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.