گردشگری و توریسم

معابر و اماکن عمومی شهر روانسر ضدعفونی می شود

سرهنگ علی احمد فیض الهی روز پنجشنبه در آغاز به کار این طرح در پادگان شهید همت روانسر افزود: تیم رفع آلودگی جنگ نوین تیپ تکاور انصالرسول (ص) منطقه اورامانات با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی ماموریت ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی را انجام خواهد داد.

سرهنگ فیض الهی با بیان اینکه روز گذشته این ماموریت در جوانرود انجام شده اضافه کرد: در شهرستان روانسر نیز با بکارگیری ۶ تیم کلیه اماکن و معابر عمومی ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی اظهار داشت: این امر در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر برای مدیریت، کنترل و مقابله جدی از گسترش و شیوع بیماری کرونا ویروس است.

فرماندار روانسر نیز گفت: نیروهای نظامی و به ویژه سپاه پاسداران در همه صحنه های حساس پای کار آمده اند و این بار هم در مقابله با کرونا با احساس مسوولیت بیشتری وارد میدان شده اند.

مصطفی زاده افزود: در این اقدام همه جانبه که از سوی تیپ تکاور انصالرسول (ص) در حال انجام است نهادهای شهرداری و آب و فاضلاب شهری نیز مشارکت دارند.

وی ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهر روانسر از یک هفته گذشته توسط شهرداری و نیروهای مردمی آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تا ظهر چهارشنبه (۱۴ اسفند) ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۷ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا ظهر چهارشنبه ۲۸۹ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۳۵ نفر از آنان ترخیص شده اند.

تاکنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.