گردشگری و توریسم

انتخاب فرد اصلح به تشکیل مجلس قوی کمک می‎کند

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در نمازجمعه این هفته بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) اظهارداشت: حضور در انتخابات را بعنوان یک وظیفه باید انجام داد چرا که ما با شرکت کردن در انتخابات ضمن اینکه به تکلیف ملی و شرعی خود عمل می کنیم در انتخاب افراد شایسته هم باید توجه داشته باشیم.

وی افزود: در انتخاب افراد که قرار است بعنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شوند باید سعی کرد افرادیکه با ایمان تر، دلسوزتر، دست پاکتر و مدیر ف مدبر و شجاعتر هستند انتخاب شوند تا بتوانند بعنوان نمایندگان یک مجلس قوی عمل کنند.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: دقت در انتخاب افراد شایسته همانند یک ثواب در پرونده اعمال ما ثبت خواهد شد چرا که این نظام جمهوری اسلامی نتیجه و ثمره ای از صبر و تحمل مردم در مقاطع مختلف و نتیجه صبر مردم در عبور از مشکلات اقتصادی و تحریم ها است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اضافه کرد: جبهه مقاومت اسلامی با شهادت سردار سلیمانی قوی تر شد و دشمن از این اقدام خود ضرر کرد و همچنان متضرر خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم شاهد روزی باشیم منطقه از وجود نیروهای متجاوز پاک شده باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: واقعیت این است که ما و در جامعه فعلی از تربیت اسلامی دور شده ایم و مروری بر زندگی هایمان چه در خانواده، اجتماع و محل کار این نکته را نشان می دهد که تربیت اسلامی حاکم نیست.

وی با تاکید بر اجرای تربیت و اخلاق اسلامی در جامعه افزود: گاه آنچنان بیگانگی با رعایت احترام و ادب و تربیت اسلامی مشاهده می شود که در جواب سلام دادن هم مشهود است که افراد در جواب سلام متشکرم می گویند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهارداشت: متاسفانه این ویروس به کشور ما نیز سرایت کرده است که فارغ از هر گونه ترس و وحشتی باید نکات بهداشتی را مورد رعایت قرار داد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: این ویروس همانند آنفلوآنزا و سخت تر از آن نیست که بیشتر افراد را در سنین بالا و با بیماری های زمینه ای که ضعیف هستند را درگیر می کند و بجای ترس و وحشت باید نکات بهداشتی را رعایت کرد.

وی با اشاره به اینکه دست دادن مستحب است، گفت: در شرایط فعلی نیازی دست دادن نیست و به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری بهتر است از دست دادن خودداری کرد.