گردشگری و توریسم

ثبت احوال شهرستان ری روز جمعه به شهروندان خدمات می‌دهد

حسین توکلی کجانی عصر پنجشنبه در حاشیه آماده سازی محل استقرار عوامل اجرایی انتخابات شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی این شهرستان روز انتخابات در آماده باش کامل هستند تا امور مربوط به انتخابات به منظور رفاه رأی دهندگان را فراهم انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی امکانات در سطح شهرستان برای انتخابات سالم بسیج شده است، خاطرنشان کرد: تمامی عوامل اجرایی و نظارتی با برگزاری جلسات متعدد آموزشی تمامی مجریان برگزاری انتخابات را  آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور کرده اند.
این مسئول با بیان اینکه ۴۶۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ری تدارک دیده شده است، افزود: ۲۷۶ شعبه در مرکز شهرستان، ۱۴۶ در سایر بخش های و ۳۶ شعبه سیار اخذ رای نیز برای انتخابات فردا در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: با توجه به جلسات متعددی در طول سال با هیات های اجرایی و نظارت شهرستان انجام شده هماهنگی بسیار خوبی بین هیات اجرایی و هیات نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای هیات های اجرایی  وجود دارد.
این مسئول با اشاره ستاد برگزاری انتخابات با حضور تمامی عوامل اجرایی، ستادها و کمیته ها در یکی از سالن های ورزشی مرکز شهرستان ری برپا شده است، اعلام کرد: این محل ستاد و امور اجرایی انتخابات در مرکز شهرستان است که تمامی مجموعه های هیات نظارت، معتمدین، کمیته امنیت و سایر نیروها که در روند انتخابات فعالیت دارند در این پایگاه مستقر می باشند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.