گردشگری و توریسم

رمضانی: به هر قیمتی در استقلال ادامه فعالیت نخواهم داد

«سعید رمضانی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به خاطر مشکلاتی که وجود داشت و البته این مشکلات برطرف نشد همراه کاروان استقلال به کویت نرفتم.

وی افزود: مشکلات عدیده‌ای وجود داشت که متاسفانه نه تنها حل نشد بلکه تلاشی نیز برای برطرف شدن آنها انجام نشد و برای همین ترجیح دادم در کنار استقلال حضور نداشته باشم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم وقتی کاری از دستم برنیاید به هر قیمتی حاضر نیستم به فعالیت خود ادامه دهم. وقتی نتوانم کاری برای تیمم انجام دهم، همان بهتر که در کنار تیم هم نباشم.

وی تاکید کرد: دوست ندارم زیاد در رابطه با این موضوع حرف بزنم چرا که در این برهه از زمان برای استقلال آرامش و دوری از حاشیه مهم‌ترین چیز است.

رمضانی درباره اینکه «فرهاد مجیدی» مخالف جدایی او از استقلال است اعلام کرد: باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد ولی استعفای من تلنگری بود تا شاید شرایط بهتر و بتوانم به استقلال کمک کنم.

سرپرست استقلال در پایان گفت: به طور حتم در بازی با الاهلی عربستان دوستانی که در کنار تیم حضور دارند وظایف سرپرستی را انجام خواهند داد. امیدوار هستم که تیم ما برنده این دیدار باشد.