گردشگری و توریسم

بوشهری‌ها حضوری معنادار در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند

عبدالکریم گراوند با صدور پیامی افزود: این حضور پرشور نشان داد که همه سختی ها و تنگناها که دشمنان ایران اسلامی از مدت‌ها قبل بر کشور تحمیل کردند، نتوانسته بر عزم و اراده استوار مردم در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

وی بیان کرد: بی شک درک و شعور بالای سیاسی مردم و همچنین شوری که شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد ملت ایران ایجاد کرد، سبب شد تا یکبار دیگر وحدت، همدلی و حضور شکوهمند مردم را در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد باشیم. 

گراوند اظهارداشت: این حضور ارزشمند و این راهپیمایی بزرگ برای دوستداران انقلاب اسلامی مایه امید و خوشحالی و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود و بدون شک باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت بیشتر و اعتبار جهانی ایران خواهد شد. 

استاندار بوشهر خطاب به مردم این استان یادآورشد: در این رابطه وظیفه خود می دانم به پاس حضور ارزشمندتان مراتب تقدیر، تجلیل و سپاسگزاری خود را اعلام کنم، امید که شاهد شکوفایی بیشتر و به ثمر نشستن درخت تناور انقلاب اسلامی با استمرار حضور شما در عرصه های مختلف بویژه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه باشیم.