گردشگری و توریسم

تقویت اقتدار شکوه جمهوری اسلامی در جهان را افزایش می‎یابد

رسول شیخی‌زاده روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن در کامیاران اظهار داشت: کلید واژه‌ای که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید داشتند قوی بودن است از این رو تقویت این مهم در عرصه عمل ضرورت دارد.

وی بر لزوم تقویت ایران اسلامی در ابعاد مختلف با توجه به تاکیدات رهبری و موقعیت استراتژیک کشور و منطقه تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی به لحاظ گستردگی مرزها ، راه‌های ارتباطی مناسب وقابلیت‌های اقتصادی و تاثیر گذاری بر تحولات منطقه بر کشور همواره بیشتر از مناطق دیگر مورد تهدید است که اگر بخواهیم تهدید نشویم چاره ای جز تقویت اقتدار ملی نداریم.

شیخی زاده اقتدار کشور و مصون ماندن از تهدیدها را در گروه توجه به تقویت کشور در ابعاد مختلف نرم افزای و سخت افزاری اعلام کرد اضافه کرد : در این موارد بایستی با اتکا به مولفه‌هایی مانند دانش ، بصیرت ، آگاهی ، خدمت بیشتر مسئولان به مردم ، مبارزه با فساد ، دخالت در تعین سرنوشت با حضور باشکوه وآگاهانه در انتخابات مجلس پیش رو به منظور تشکیل مجلس قوی و توجه به بنیه نظامی این ابعاد را تقویت و هرگونه تهدید را بی اثر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به مصادف بودن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی افزود: این شهید با ویژگی‌های بر جسته خود نه تنها به عنوان یک سردار نظامی بلکه به عنوان یک دیپلمات بزرگ با اتحاد گروه‌ها و کشورهای مقاومت باعث شکست داعش شد و به ما درس اتحاد وهمبستگی در برابر استکبار داد.

وی گفت: هم اکنون معامله قرن به عنوان طرحی ننگین وحدت امت اسلامی را نشانه گرفته و بدون شک با اتحاد وهمبسگی مردم فلسطین و کشورهای اسلامی این طرح استکباری نیز منجر به شکست خواهد شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کامیاران از میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان امام خمینی(ره) حرکت کرده سپس در چهار راه آزادی تجمع کردند.

راهپیمایان با مشت هایی گره کرده و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله، یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری به جهانیان اعلام می کنند.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر نامگذاری شده و مردم ایران اسلامی همه ساله در ۲۲ بهمن با راهپیمایی در شهرهای مختلف این روز را جشن می گیرند.