گردشگری و توریسم

استاندار: دولت از سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال در یزد حمایت می‌کند

محمدعلی طالبی به مناسبت دهه فجر دوشنبه شب در جمع مردم مهریز افزود: سرمایه‌گذاری برای تولید و اشتغال محور فعالیت دولت است و تحقق آن یک ضرورت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: تاکنون با همکاری بخش‌خصوصی و پیگیری مسولان در استان کارهای خوبی در این عرصه مهم انجام شده و این روند بر حسب ضرورت با همکاری تمام بخش‌ها ادامه دارد.

استاندار یزد گفت: رونق تولید و اشتغال از جمله نیازهای اساسی استان است و بدون شک باید سرمایه‌گذاران از فرصت موجود برای گسترس فعالیت‌های اقتصادی در مناطق مختلف بر حسب نیاز استفاده کنند.

طالبی بیان داشت: ایجاد زمینه برای جلب مشارکت بخش‌خصوصی  در فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی و اشتغال مفید و پایدار همچنان به همکاری همگان و بخش خصوصی  نیاز دارد.

وی از روحیه همدلی در مهریز و تعامل خوب بین سرمایه‌گذاران و دولت قدردانی کرد و اظهار داشت: تمام موفقیت در گرو همکاری تمام بخش‌ها با هم است که این رویه در منطقه وجود دارد.

استاندار یزد به توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و راه برون رفت از آنها را همکاری و همدلی و تلاش مضاعف برای رونق تولید و اشتغال ذکر کرد.

طالبی همچنین از پیگیری طرح‌های اقتصادی و صنعتی در مهریز در ۴۰ سال گذشته و ایجاد زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید قدردانی کرد و بیان داشت: باید از همه وجود برای اشتغال مفید و مولد در منطقه اقدام کرد.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

مهریز شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.