گردشگری و توریسم

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر قدرت نظام است

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع فیروزآبادی شهرری برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و دشمنان در اوج ذلالت هستند. 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تحت حمایت حضرت ولی عصر(عج) است، خاطر نشان کرد: دست قدرت الهی را در طول انقلاب اسلامی بارها دیدیم و با اینکه دشمنان از همان ابتدا تلاش می کردند انقلاب را در سالهای اول متوقف کنند اما با تمام سختی ها جلو رفتیم و انقلاب به قله خواهد رسید. 
فرمانده سپاه استان تهران با اشاره به انواع تهدیدات دشمن تصریح کرد: سال گذشته رسما تهدید کردند که اجازه نمی دهیم مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب را ببینند که به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار جشن چهل و یک سالگی را هم دیدیم. 
حسن زاده با اشاره به اشاعه تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی به کشورهای مسلمان گفت: شهید سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی برجسته برگرفته از انقلاب اسلامی، فرهنگ و اندیشه مقاومت را به کشورهای منطقه اشاعه داد.
وی در رابطه با جایگاه انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرده اند؛ انقلاب از نقطه صفر آغاز شد که در آن مقطع همه چیز علیه ما بود و هیچ الگو و مدلی نداشتیم که از آن پیروی کنیم لذا انقلاب خودش الگو و مدل شد و امروز در جایگاه والایی قرار دارد که همه چیز علیه دشمن است. 
فرمانده سپاه استان تهران با بیان اینکه در طول چهل سال دستاوردهای خوبی در عرصه های علمی، پزشکی، دفاعی، موشکی و سایر زمینه ها داشتیم، گفت: کسانی که در جایگاه دیپلماسی و مسئولیت های اجرایی کشور موضع می گیرند، شناختی نسبت به جایگاه انقلاب ندارند ، قطعا اگر متوجه باشند که انقلاب در چه جایگاه والایی قرار دارد موضع، لحن و ادبیات خود را تغییر داده و دیپلماسی انقلابی را در پیش می گیرند.  
حسن زاده با تاکید براینکه ما دارای ادبیات دیپلماسی انقلابی هستیم افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به همه داخلی ها و خارجی ها ثابت کرد که دیپلماسی انقلاب اسلامی به عنوان بهترین دیپلماسی و متکی بر اندیشه مقاومت است. 
وی اضافه کرد: عده ای جایگاه انقلاب اسلامی را نمی دانند که بعد از شهادت حاج قاسم و در حالی که هنوز به اربعین شهادت فرمانده مقاومت نرسیده ایم، صحبت از مذاکره می کنند، که البته ما از این بابت ناراحت هستیم. 
فرمانده سپاه استان تهران یادآور شد: زمانی که شهید سردار سلیمانی به دستور مقام معظم رهبری برای مقابله با تکفیری های تروریستی داعش به کشورهای منطقه حرکت کرد، تمام مسؤولان اجرایی مخالف بودند اما پس از آنکه حاج قاسم موفقیت به دست آورد، از تریبون های رسمی هیئت دولت و غیره، موفقیت ها را از جانب خود اعلام کردند. 
وی درپایان با تاکید بر انتخابات مجلس گفت: باید مجلسی  هم سطح و جایگاه انقلاب داشته باشیم که با آمریکا محکم صحبت کند، موضع انقلابی بگیرد و خط قرمز آنها انقلابی گری باشد.