گردشگری و توریسم

همایش بصیرتی «روحانیون و انقلاب» در یزد برگزار شد

در این همایش امام جمعه محمدآباد یزد گفت:  انقلاب اسلامی یک عطیه الهی است که با رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره)، همراهی مردم  با بهره‌گیری از آموزه‍‌ های دینی به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی افزود: جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته به رغم تمام توطئه‌های دشمنان دستاوردهای زیادی دارد که باید برای مردم و جوانان بیشترتبیین شود.

این مدرس حوزه علمیه اظهار داشت: روحانیان وظیفه دارند در برنامه‌های مختلف نسبت به تبیین اهمیت نظام و ثمره آن بنحو متناسبی در بین نسل جوان اقدام کنند.

مدرسی گفت: برگزاری جلسه‌های معرفتی و بصیرتی و بهره‌گیری از فضای مجازی برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و روانی دشمنان ضروری است .

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ ثارالله یزد گفت: بصیرت‌افزایی توسط روحانیان در قبال مسائل انقلاب اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرهنگ سید امیر حسینی افزود: نشست‌های روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم و جوانان در ارتباط با ثمره  انقلاب اسلامی یک وظیفه است.

وی اظهار داشت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به جنگ روانی ، تبلیغاتی و اقتصادی متوسل شدند که بصیرت‌افزایی، شکست دشمن را به همراه دارد.

در این نشست به سووال روحانیان در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی و فضای مجازی پاسخ داده شد. 

استان یزد یک هزار و ۵۰۰ روحانی و حدود پنج هزار طلبه در حال تحصیل در مدارس علوم دینی دارد.