گردشگری و توریسم

۴۱ واحد مسکونی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

وی افزود: اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برای ساخت این تعداد واحد مسکونی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازمندی ‌های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان است.

مبشری عنوان کرد: ارائه انواع خدمات عمرانی و تأمین مسکن مناسب برای مددجویان زیر پوشش جزو برنامه ‌های مهم و اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: یکی از خدمات عمرانی مهم ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ۴۱ سال گذشته بازسازی و بهسازی هشت هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی با اعتباری افزون بر ۴۹۰ میلیارد ریال بوده است.

مبشری گفت: در این مدت ۴۵ هزار و ۴۲۲ مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن، ساخت سرویس بهداشتی و تأمین انشعابات آب، برق و گاز با اعتباری افزون بر ۴۰۲ میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد انجام ‌شده است. 

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.