گردشگری و توریسم

طرح اشتغال روستایی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار زنجان اجرا شده است

فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در جریان سفر به شهرستان ماهنشان در جمع مردم روستای برون‌قشلاق، اظهار داشت: باید پذیرفت که مدیریت، نیازمند نقشه راه است و اجرای طرح اشتغال روستایی، یکی از اقدامات مهم و موفق در استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ماهنشان نیز مانند سایر شهرستان‌های استان دارای کتابچه طرح اشتغال روستایی است زیرا هر منطقه دارای قابلیتی است و باید مشخص شود که با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای هر منطقه، چه اقداماتی باید انجام شود.

حقیقی تصریح کرد: بر اساس این طرح، اعتبارات و خدمات به صورت عادلانه در تمام مناطق توزیع می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه به‌رغم شیطنت و ظلم بیگانگان، موفقیت‌های زیادی حاصل شده و پروژه‌های بسیار ماندگاری در سطح کشور و استان، افتتاح می‌شوند، گفت: در ایام‌الله دهه فجر، ۲۷۳ پروژه در شهرستان ماهنشان در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی، آموزشی، بهداتشی، درمانی و عمرانی افتتاح شده و خوشبختانه طبق وعده‌ای که داده بودیم، امروز تعدادی آمبولانس با تجهیزات کامل، تحویل مردم شریف این منطقه شد.

وی با تاکید بر تقویت مقوم‌های وحدت در جامعه، اظهار داشت: کشور ما در سایه وحدت و اتحاد که مورد تاکید امام خمینی(ره) بود از گردنه‌های پر پیچ و خمی عبور کرده است.

حقیقی با بیان اینکه امروز هم وحدت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: همچنان که جوانان دیروز عاشقانه گوش به فرمان امام(ره) بودند و حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند، جوانان امروز نیز عاشقانه گوش به فرمان جانشین بر حق ایشان بوده و حماسه‌های ماندگاری می‌آفرینند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۱ سال گذشته آمریکا، اسرائیل و کشورهای بی‌غیرت منطقه در موارد متعددی علیه کشور ما نقشه‌ها کشیده‌اند، تصریح کرد: کشور ما در چنین شرایطی هم با دشمنان و مستکبران مبارزه کرده و هم موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف در سطح بین‌المللی به دست آورده که اصلا با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست.

استاندار زنجان با گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، گفت: سردمداران کوردل استکبار و استبداد بسیار بزدلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه این سردار عزیز را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه آمریکا تا کنون هیچ غلطی نتوانسته بکند، خاطرنشان کرد: ما به هیچ سرزمینی تجاوز نمی‌کنیم ولی هرکس حتی آمریکا هم اگر شیطنتی بکند، ادبش می‌کنیم و پاسخ قاطع می‌دهیم.

حقیقی افزود: نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین‌الاسد، ثابت کردند که قدرت آمریکا پوشالی بوده و شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد که آمریکایی‌ها علاوه بر بزدل بودن، دروغگوی به معنای واقعی و تروریست هستند.