گردشگری و توریسم

معاون وزیر کشور از پل در حال احداث کاکارضا بازدید کرد

بابک دین پرست عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پل در حال احداث کاکارضا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ویران شدن پل های زیادی در لرستان بر اثر سیل، اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که پل هایی با قدمت بیشتر آنگونه محکم و استوار زیر بار رفت و آمد هستند اما پل های تازه ساز در کمترین زمان ممکن اینگونه تخریب شده اند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت ها بر فعالیت پیمانکاران چنین طرح هایی، افزود: فردا در جلسه ستاد مقاومتی استان، یکی از طرح هایی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پل کاکارضا و اعتبارات مورد نیاز آن خواهد بود و در این جلسه تصمیم گیری های لازم در مورد آن اتخاذ خواهد شد.

در این بازدید مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار سلسله و جمعی از مسوولان حضور داشتند. 

پل کاکارضا به طول ۶۰ متر و با اعتبار ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات جبران خسارت های سیل استان دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و به گفته پیمانکار طرح تا شهریور ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید. 

فروردین ماه امسال همزمان با وقوع سیلاب‌ها، پل نوساز کاکارضا که تنها دوسال از بهره برداری و افتتاح آن می‌گذشت به علت کم کاری پیمانکاران طرح دچار نشست شد و چهار نفر را به کام مرگ فرستاد.

این درحالی بود که پل بالادستی آن (پل آذر) با قدمت ۲۰ ساله هنوز با عظمت و استوار ایستاده و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده است.