گردشگری و توریسم

ملایر صاحب نخستین جایگاه اختصاصی سی.ان.جی شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: انسجام مدیریتی در ملایر موجب شده این شهرستان در جایگاه ویژه‌ای قرار گیرد و این نقطه بارز و برجسته آن است.

مصطفی آزادبخت همدلی و وحدت مسوولان، نمایندگان و مردم این شهرستان را عامل مهم توسعه ملایر دانست و افزود: به واسطه این هماهنگی حدود ۴۰ درصد از پروژه‌های دهه فجر استان همدان مربوط به این شهرستان است.

وی حضور حداکثری در انتخابات را اولویتی مهم برشمرد و تاکید کرد: مردم در کنار مسوولان باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم و این حضور موجب عقب نشینی دشمنان شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ضمن تاکید بر واگذاری طرح‌ها به مردم گفت: امروز بسیاری از طرح‌هایی که مورد افتتاح قرار گرفت، مردمی است و در عرصه انتخابات نیز مردم باید میدان‌دار و پیشتاز باشند.

آزادبخت همچنین ملایر را در اجرای طرح جنگل‌کاری پیشتاز دانست و افزود: طبق دستور استاندار همدان یک هزار هکتار جنگل‌کاری در سطح استان اجرا شد که باید توسعه یابد.

وی با بیان ابنکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، خدمت بی منت را اولویت مدیران دانست و گفت: نباید فراموش کنیم که شهدا جایگاه و نقش اصلی را در به وجود آوردن فجر انقلاب دارند.

هشت جایگاه تک منظوره سی.ان.جی در ملایر فعال است

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان نیز بیان کرد: جایگاه سی.ان.جی ملایر نخستین جایگاه اختصاصی این شهرستان و سومین در استان همدان است.

محسن معینی‌فر ادامه داد: با افتتاح این جایگاه، چهل و هفتمین جایگاه سی.ان.جی در استان همدان مورد بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه بیست و پنجمین جایگاه تک منظوره استان و هشتمین جایگاه تک منظوره سی.ان.جی ملایر است.

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان کرد: با راه‌اندازی این جایگاه ۵۳ هزار کیلوگرم گاز در سطح شهرستان پخش می‌شود که معادل ۷۰ هزار لیتر بنزین است.

افتتاح سه مجتمع بین راهی در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان نیز بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان در حال احداث است که در دهه فجر امسال سه مجتمع به بهره‌برداری رسید.

مصطفی پناهنده افزود: در ملایر نیز پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در دست احداث است که به مرور زمان افتتاح خواهد شد.

وی طرح راهداری زمستانی را اولویت مهم این سازمان برشمرد و ادامه داد: در فصل زمستان ۵۲۱ نیرو در ۳۴ راهدارخانه استان با ۲۸۹ دستگاه عملیات راهداری زمستانی را عهده‌دار هستند.

شهرستان ملایر دارای هشت جایگاه تک منظوره سی.ان.جی است.