گردشگری و توریسم

سرمربی کشتی آزاد: «حسن یزدانی» پرقدرت‌تر از همیشه برمی‌گردد

«غلامرضا محمدی» در حاشیه مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در خانه کشتی به خبرنگاران گفت: به عنوان یک عضو جامعه ورزش به حضور در این مراسم افتخار می‌کنم چون شهدا پهلوانان واقعی هستند که برای امنیت وطن کار بزرگی انجام دادند. اقدام فدراسیون کشتی زیبا است و باید فارغ از تمام جناح‌بندی سیاسی، مورد قدردانی قرار بگیرد.

وی در زمینه شرایط تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: آزادکاران در اردوی آماده سازی هستند و این اردو برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا است. ما بعد از جام تختی به ایتالیا رفتیم و مسابقه بعدی نیز قهرمانی آسیا است. کسب سهمیه المپیک کار ساده ای نیست اما تمام تالاش خود را خواهیم کرد تا نخست سهمیه کسب کنیم و در ادامه در آوردگاه توکیو موفق به کسب مدال شویم.

سرمربی تیم کشتی آزاد درباره شرایط حسن یزدانی نیز گفت: قهرمان جهان و المپیک از اواخر بهمن‌ماه قدرتمندتر از همیشه به اردو اضافه می شود و مشکل خاصی نیز ندارد.

محمدی سپس گذری بر انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران زد و عنوان کرد: مربیان ایرانی توانمندی‌های زیادی دارند و نمونه آن نیز «علی پروین» است که در بازی‌های آسیایی ۹۰ پکن نتایج فوق العاده‌ای گرفت. با انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی فوتبال موافقم.