اماکن دیدنی ایران

غذا میل کنید در کشور شیلی با طعم غذاهای اسپانیایی،آلمانی،فرانسوی و ایتالیایی!/تصاویر


چارتر

غذایی که امروزه در شیلی طبخ می شود تحت تاثیر آشپزی اسپانیایی و فرهنگ بومی شیلی است اما تاثیراتی از آلمان ، فرانسه و ایتالیا را هم می توان در آن یافت.

به گزارش «توریسم آنلاین» دستورالعمل های غذایی در شیلی برای ایجاد گستره ای از طعم ها بسیار قابل توجه است.

در شیلی همانطور که از شمال به جنوب می روید مدام عطر و طعم ها تغییر پیدا می کنند.

در ادامه تعدادی غذا از کشور شیلی را به شما معرفی می کنیم.

غذا در شیلی

نان بخش جدایی ناپذیر از هویت آشپزی شیلی است و اغلب تازه و روزانه پخته و استفاده می شوند اما محبوب ترین آنها نان ماراکوئتا که برشی آن را به ۴ قسمت تقسیم کرده و با تخم مرغ و آواکادو خورده می شود.

غذا در شیلی

باربکیو و گوشت کبابی عضو ثابت مهمانی ها در شیلی است.

غذا در شیلی

سویچه یک غذای دریایی معروف که ماهی تازه خام در آب لیمو با انواع فلفل و پیاز کمی حرارت می بیند البته نه به اندازه پخته شدن کامل و سپس با کاهو و پوره سیب زمینی ،ذرت و آواکادو سِرو می شود.

سوپ کازوئلا چیزی شبیه به سوپ نودل مرغ است که با گوشت مرغ یا گاو و آب سبزیجات و گاهی برنج پخته می شود.

غذا در شیلی

کورانتو آ هویو غذای سنتی شامل غذاهای دریایی ، گوشت ، سیب زمینی ،سوسیس، صدف و سبزیجات که در یک سوراخ یک متر و نیمی که با سنگ پوشیده شده و مملو از آتش قرمز است طبخ می شود.

غذا در شیلی

سوپایپیلا نان های ساده که از خمیر متشکل از آرد ، نمک ، کره و کدوتنبل که در روغن فراوان سرخ شده و با کچاب و خردل خورده می شود.

غذا در شیلی

موته کن هوسیلو نوشیدنی سنتی شیلی که از هلو ، شکر یا عسل ، آب ، دارچین و گندم تهیه می شود و نوشیدنی محبوب روزهای تابستان است.

غذا در شیلی

پوروتوس گرانادوس یک غذای سنتی که با لوبیای تازه خیس خورده از قبل،ذرت ،کدوتنبل ،سیر و پیاز و گوجه ،ریحان و پونه تهیه می شود.