گردشگری و توریسم

انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است

موسی شعفی روز یک‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در مراغه افزود: آیین یادبود و تشییع باشکوه شهید سردار سلیمانی نشان داد که ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس، آحاد مردم با حضور حداکثری دین خود را به شهدا، رهبری و انقلاب ادا خواهند کرد.

شعفی اضافه کرد: با توجه به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام سوگواری فاطمیه و نیز حوادث تلخ روی داده از جمله شهادت سردار سلیمانی و سانحه هوایی، آیین های گرامیداشت باید در شان انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی افزود: آحاد مردم و مسوولان با اتحاد و همدلی و با دوری از گرایش های سیاسی، دهه فجر انقلاب اسلامی را که یادگار امام راحل و رهبری بوده، بیش از هر زمانی با شکوه تر برگزار خواهند کرد.

جانشین سپاه مراغه نیز گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، اوج سرافرازی و شکوه و عظمت و نیز فداکارری ملت بزرگ ایارن اسلامی است.

سرهنگ حمید ساعدی افزود: با توجه به حساسیت های موجود در منطقه و نیز حوادث روی داده اخیر، این ایام فرصت مناسبی برای تبیین تفکر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در داخل کشور، عده ای فریب خورده با حمایت های خارجی به دنبال تطهیر نظام شاهنشاهی هستند اضافه کرد: مسوولان نظام اسلامی در سال های اخیر با عملکرد های خود نشان داده اند که همواره در خدمت مردم و اعتلای نظام مقدس اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال باید در راستای تبیین گفتمان امام راحل و رهبری باشد افزود: غبارروبی مزار شهدا، استقبال از آفتاب، زنگ آفتاب، دیدار با خانواده شهدا و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در این ایام در مراغه برگزار خواهد شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.