گردشگری و توریسم

یک مدیر چهارمحال و بختیاری:اطلاع‌رسانی به موقع مانع از بروز تخلفات انتخاباتی می‌شود

سعید صالحی روز شنبه در کمیته سیاسی و امنیتی ستاد اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: مدیریت فضای مجازی یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با شکل‌گیری شایعات و تخلفات انتخاباتی است که در همین راستا می‌توان با اطلاع‌رسانی به موقع، شفاف و جامع مانع از بروز شایعات و شبهه‌افکنی‌ها در سطح جامعه شد.

وی افزود: در خصوص پیشگیری از تبلیغات زودهنگام داوطلبان و یا تخریب‌هایی که علیه نامزدهای به راه افتد، ضروری است تا علاوه بر برگزاری نشست‌های توجیهی با داوطلبان، فضای حقیقی و مجازی استان به خوبی رصد و تخلفات شکل گرفته گزارش شود.

صالحی، رصد تبلیغات سوء مخالفان و معاندان نظام به ویژه در فضای مجازی را از دیگر ضروریات این حوزه برشمرد و گفت: مخالفان نظام با هجمه‌هایی که علیه نظام به کار گرفته‌اند، درصدد کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات هستند که با مدیریت صحیح افکار عمومی و رصد فضای مجازی می‎توان مانع تحقق این اهداف شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه از اهتمام این کمیته برای شناسایی و تبیین شبهه‌های های انتخاباتی خبر داد و گفت: این مهم با کمک معاونت سیاسی سپاه انجام می‌گیرد و از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.