گردشگری و توریسم

ورزشکاران نباید دغدغه کمبود تجهیزات داشته باشند

شادمان گودرزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی برای تأمین تجهیزات، امکانات و اعتبارات مورد نیاز ورزشکاران این استان از طریق وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی دریغ نمی کنند.

وی افزود: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته با وجود برخی محدودیت های تجهیزاتی، امکاناتی و اعتباراتی توانسته اند موفقیت های چشمگیر در میادین استانی و ملی بدست آورند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسب این موفقیت های ارزشمند نتیجه حمایت های همه جانبه مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران اجرایی استان است.

گودرزی عنوان کرد: دیگر عوامل مؤثر در تصاحب این نتایج مطلوب نیز شامل تلاش، برنامه ریزی و کار کارشناسی مسؤولان هیأت های ورزشی و متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد و همت مثال زدنی ورزشکاران استان است.

وی ابراز داشت: مسؤولان وزارت ورزش و جوانان با رعایت اصل مهم عدالت همواره سعی دارند که شرایط مساوی برای توسعه، پیشرفت و اعتلای ورزش در تمامی استان های کشور فراهم کنند.

گودرزی گفت: می طلبد که با بهره گیری مناسب از چنین فرصتی جایگاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را بیش از پیش در کشور ارتقا داد.

وی اظهار داشت: ورزش سبب گسترش روزافزون نشاط، شادابی، تندرستی، سلامت، اعتماد به نفس و امید به آینده بین مردم و کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.