گردشگری و توریسم

پیروزی مدعیان بسکتبال و شکست ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال با ۵ مسابقه امروز برگزار شد که در جریان این دیدارها نفت آبادان، پتروشیمی و شهرداری گرگان حریفان خود را شکست دادند و ذوب آهن و نیروی زمینی نیز مغلوب حریفان خود بودند.

در جریان این مسابقات نفت آبادان در مصاف با شورا و شهرداری قزوین ۷۵ بر ۶۵ پیروز میدان شد. در این مسابقه سعید داورپناه با ۲۴ امتیاز ستاره نفت شد. در این مسابقه محمد ترابی و کریستوفر گابریل بازیکن خارجی شورا برخوردی داشتند و به شدت آسیب دیدند که ترابی نتوانست به بازی ادامه دهد.

دیگر برنده این هفته شهرداری گرگان بود که در دیداری سخت به مصاف آویژه صنعت مشهد رفت و ۶۲ بر ۵۸ برابر حریفش به برتری رسید. نوید رضایی‌فر با ۱۸ امتیاز و پری پتی با ۱۷ امتیاز ستاره های گرگان در این مسابقه بودند.

پتروشیمی دیگر مدعی این فصل هم در هفته شانزدهم کار ساده ای داشت و ۹۸ بر ۴۸ رعد پدافند شهرکرد را شکست داد. 
در دیداری جذاب و نزدیک توفارقان آذرشهر به مصاف ذوب آهن رفت و ۹۶ بر ۷۵ به برتری رسید. ذوب آهن در شرایطی این بازی را واگذار کرد که هر ۲ بازیکن خارجی جدیدش را در اختیار داشت. در این مسابقه بازیکنان خارجی ۲ تیم ستاره بودند. برای توفارقان کلوین آمایو ۳۵ امتیاز و گارسین باکومانایا ۱۹ امتیاز کسب کردند و برای ذوب آهن نیز جاناتان داگبو ۲۵ امتیاز و نامینیا بسوویچ ۱۴ امتیاز بدست آوردند.

نتایج کامل دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است: 

شورا و شهرداری قزوین ۶۵ – ۷۵ نفت آبادان

شهرداری بندرعباس ۹۴ – ۷۳ نیروی زمینی

شهرداری گرگان ۶۲ – ۵۸ آویژه صنعت پارسا مشهد

پتروشیمی بندر امام ۹۸ – ۴۸ رعد پدافند هوایی شهرکرد

توفارقان آذر شهر ۹۶ – ۷۵ ذوب آهن اصفهان