گردشگری و توریسم

الخزعلی: اخراج آمریکایی ها از عراق کمترین خونبهای ترور شهدای اخیر است

به گزارش شبکه خبری المیادین، قیس الخزعلی در سخنانی ترور سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) از سوی آمریکا را جنایتی هولناک توصیف کرد و گفت: انتقام ابومهدی و یارانش را خواهیم گرفت و به کمتر از اخراج تمامی نیروهای آمریکایی از عراق راضی نخواهیم شد.

وی یادآورشد: جنایتی که آمریکایی ها بامداد جمعه گذشته مرتکب شدند، رخدادی بزرگ در منطقه به شمار می رود.

الخزعلی گفت: با شهید قاسم سلیمانی پیمان می بندیم که به نبرد با رژیم صهیونیستی تا آزادی فلسطین اشغالی ادامه دهیم.

وی به رای پارلمان عراق به خروج نیروهای آمریکایی از کشورش اشاره کرد و افزود: تصمیم روز یکشنبه پارلمان یکی از مهمترین تصمیماتی است که در کل تاریخ خود گرفته است.

به آمریکایی ها می گوئیم که ترامپ احمق تنها سبب کشته و زخمی شدن شماری بیشتری از نظامیان آمریکایی خواهد شد.

وی گفت نیروهای آمریکا باید هرچه سریع تر از عراق خارج شوند و در صورت هرگونه تعلل، آنها را نیروی اشغالگر به شمار خواهیم آورد و بر این اساس با آنها رفتار خواهیم کرد.

الخزعلی یادآورشد که حماقت ترامپ در ترور سلیمانی و المهندس فرماندهان محور مقاومت، به نقش سیاسی خود و قدرت آمریکا در منطقه پایان خواهد داد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.