گردشگری و توریسم

شهید سلیمانی عامل وحدت و انسجام مبارزان مسلمان بود

 حجت الاسلام موسی نورس روز یکشنبه در آئین گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد الزهرای ستاد انتظامی استان گفت: این مجاهد شجاع و غیور عرصه جهاد و مقاومت سالهای بسیاری از عمر شریف خود را در جنگ تحمیلی سپری کرد و بلافاصله پس از پایان جنگ وارد عرصه دیگری از جهاد و مبارزه علیه ایادی استکبار جهانی در یکی از مناطق مهم و حساس خاورمیانه شد.

وی ادامه داد: مهمترین نکته در خصوص مبارزات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایجاد وحدت بین مبارزان مسلمان بود که باعث شد به یک محبوبیت خاص در بین عموم مردم و مسلمانان و مبارزان دست یابد و این مهمترین سرمایه ایشان در عرصه جهاد و مقاومت بود.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سرمایه عظیم فکری سردار شهید سلیمانی، باعث شد به درستی و به موقع پایان حکومت خودخوانده و نامشروع داعش را به مسلمانان جهان نوید بدهد.

حجت الاسلام نورس یادآور شد: امروز ایادی استکبار و در راس آنها آمریکا و اسرائیل در واقع با صدور فرمان شهادت سپهبد سلیمانی، ناتوانی و زبونی خود را به همگان نشان دادند اما قطعا در پی این اقدام ناجوانمردانه، سلیمانی های بیشماری راه مقدس ایشان را ادامه می دهند.