گردشگری و توریسم

جبهه مقاومت درخشان تر محکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد

«حجت الاسلام علی شیرازی» عصرجمعه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سردار سلیمانی در دوران جنگ تحمیلی تا پایان در جبهه‌ها حضور داشت و با اتمام جنگ در جنوب شرق ایران و در سیستان و بلوچستان با گروه‌های تروریستی مشغول مبارزه شد و امنیت را برای جنوب و جنوب شرق کشور به ارمغان آورد.  

وی با بیان این که سلیمانی مرد جنگ بود و شهادت آرزویش، گفت: حضور سردار سلیمانی در هر جبهه‌ای که علیه اسلام و امت اسلامی بود، پررنگ بود و ایشان در مقابله با داعش در سوریه و عراق نقش تاثیرگذاری داشت و  از اسلام و امت اسلامی دفاع کرد و خاری در چشم دشمنان بود.
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: سردار سلیمانی در نهایت به دست شقی‌ترین دشمنان اسلام یعنی آمریکایی‌ها به آرزوی چند ساله خود رسید و به جمع یارانش پیوست.

حجت الاسلام شیرازی،  شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه را یکی از دلایل اصلی ترور سردار سلیمانی به دست نیروهای آمریکا عنوان کرد و افزود: آمریکا اخیرا کارهای احمقانه بسیاری انجام داده‌اند و در همه این کارها شکست خوردند بنابراین چاره‌ای جز این نداشتند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اضافه کرد: آنها در سوریه، عراق، یمن و فتنه‌ای که در  آبان ماه می‌خواستند به پا کنند، شکست خوردند و ناکام ماندند و این ناکامی‌های آنها موجب شد که عزا بگیرند، آنها در همه دسیسه‌ها شکست خوردند و تصور می‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند بخشی از زخم‌های خود را التیام دهند.
وی تاکید کرد: دشمنان بدانند با این زخمی که بر پیکر امت اسلامی وارد کردند امت اسلام صدها زخم بر پیکر استکبار جهانی وارد خواهد کرد و انتقام سردار سلیمانی و ابومهدی و سایر شهدا که در اقدام تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسیدند، را خواهیم گرفت.

شیرازی با تاکید بر اینکه این اقدام هیچ تاثیر منفی بر حرکت جبهه مقاومت نخواهد داشت، گفت: جبهه مقاومت درخشان‌تر و محکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: این اقدام تاثیر مثبتی در مسیر مقاومت دارد و جوانان و فرماندهان مقاومت محکم‌تر از دیروز برای گرفتن انتقام خون شهدای اقدام تروریستی آمریکا وارد عرصه شده و به دشمن نشان می‌دهند که مقاومت با شهادت از پا نمی‌ایستد چرا که جبهه مقاومت دارای رویش‌های فراوانی است و صدها قاسم سلیمانی در محور مقاومت وجود دارد که پشت استکبار جهانی را به خاک می‌مالد.

حجت الاسلام شیرازی درباره مراسم تشیع و خاکسپاری سپهبد شهید سلیمانی گفت: پیکر مطهر شهید سلیمانی و همرزمانش فردا در بغداد تشییع و سپس بعد از طی مراحل قانونی به ایران منتقل شده و احتمالا در مشهد مقدس نیز مراسم تشییع داشته باشیم و بعد مراسمی در تهران برگزار و در نهایت برای خاکسپاری به کرمان منتقل می‌شود.