گردشگری و توریسم

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی در پی شهادت سردار سلیمانی

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.
در ادامه آمده است: در پی حمله تروریستی جلادان شیطان صفت و پلید آمریکایی، صهیونیستی در فرودگاه بغداد، سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نایل آمدند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن عرض تبریک به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، روح مطهر آن شهید سر افراز؛ مراتب تسلیت خود را به خانوادۀ آن  شهید والامقام و آحاد مردم ولایتمدار تقدیم می دارد.
در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: مردم سلحشور و قدر شناس استان مرکزی روز جمعه بعد از برپایی نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلاها و میعادگاه های نمازجمعه سراسر استان، با حضور در تظاهرات اعلام خشم و انزجار علیه اقدام تروریستی حکومت منفور و پلید آمریکا در به شهادت رساندن چهره بین المللی مقاومت اسلام و قهرمان مبارزه با تروریسم بین الملل، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) و یاران شهیدش، از مسوولان کشور و دلبستگان جبهه مقاوت می خواهند تا انتقام سختی از جلادان آمریکایی –  صهیونیستی بگیرند.
این تظاهرات در شهر اراک بعد از اقامۀ نماز جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.