گردشگری و توریسم

فرمانده سپاه همدان: انتقام سختی در انتظار استکبار است

سردار مظاهر مجیدی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان افزود: شهید سردار سلیمانی در کنار همرزمانش همچون شهید سردار همدانی مرزهای ایران را به صدها کیلومتر جلوتر برده بودند .

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال این است تا از ایجاد تفکر در جبهه اسلام جلوگیری کند عنوان کرد: باید به بصیرت بالای مردم همدان توجه کنیم کسانی که در کشور آشوب به پا می‌کنند از ملت ما نیستند.

سردار مجیدی اظهار داشت: استکبار به دنبال موج سواری در اتفاقات آبان ماه بود.

وی با گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی افزود: مردم به شایعات توجه نکنند، منافقان و سلطنت طلبان به دنبال ایجاد شایعاتی هستند و مردم باید از منابع خبری معتبر اخبار را رصد کنند.

به گزارش ایرنا، بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در ۲۷ نقطه همدان برگزار می‌شود.