گردشگری و توریسم

سردار عراقی: امنیت خط قرمز نظام است

سردار عبدالله عراقی پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ که با حضور جمعی از خانواده شهدا در امامزاده اسماعیل قزوبن برگزار شد،افزود: دشمنان امنیت ما را هدف گرفته اند اما باید بدانند ملت ما از چنین نقشه های شومی آگاه بوده و اجازه برآورده شدن خواب آنان را نمی دهد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال فتنه افروزی بوده است،اظهار داشت: در حوادث آبان رد پای دشمن به خوبی مشخص بود.

سردار عراقی همچنین گفت: منافقین در حوادث آبان امسال در ۲۰ نقطه از شهرهای جنوبی کشور سلاح جنگی فراهم کرده بودند و اگر بسیجیان و حضور مردم را در صحنه شاهد نبودیم خسارات زیادی به کشور وارد می شد.

وی اظهار داشت: در حوادث اخیر ترامپ فکر می کرد که کار جمهوری اسلامی تمام است اما برخی سران کشورها که شناخت خوبی از انقلاب اسلامی داشتند اذعان کردند که این فتنه در مدت کوتاه و چند روزه برچیده خواهد شد.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن تلاش دارد تا به اقتدار نظام، امنیت و وحدت کشور خدشه وارد کند و باید در این خصوص بسیار هوشیار بود.

سردار عراقی ادامه داد: اگر اقتدار کشور آسیب ببینند کسی در امنیت و آرامش نخواهد بود که این معضل و خسران را در ماجرای سوریه شاهد بودیم.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: با هوشیاری و بصیرت مردم نظام جمهوری اسلامی شکست ناپذیر است و دشمن آرزوهای خود در خصوص ایران را به گور خواهد برد.

وی اظهار داشت: مردم دوستدار انقلاب و نظام هستند اما نسبت به برخی مسایل مانند سوء استفاده ها و اختلاس ها نگران و دارای دغدغه هستند که قابل درک است.

سردار عراقی با تاکید بر مقابله جدی با دشمنان،افزود: اگر ما در برابر آمریکایی ها که دل به تحریم ها بسته اند، تسلیم شده و زانو بزنیم آنها حتی به ما یک دلار نیز نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: راهکار عبور از مشکلات فعلی تقویت اقتصاد مقاومتی، مقابله با فساد، انسجام داخلی و مقاومت در برابر دشمن است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: علت ماندگاری شهدای جنگ تحمیلی اتصال آنها به شهدای کربلا بود زیرا آنان بدون هیچ چشمداشتی از جان و مال خود گذشتند و آن را فدای اسلام  و ولایت کردند.

سردار عراقی افزود: عزت و اقتدار ما مرهون جانفشانی شهداست و باید همواره ادامه دهنده راه آنان باشیم.