گردشگری و توریسم

پلی کلینیک خدمات روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد

رییس شورای نظام روانشناسی و مشاوره استان خراسان رضوی در این مراسم که تفاهمنامه مابین دانشگاه فردوسی مشهد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور نیز به امضا رسید گفت: افتتاح این پلی‌کلینیک یکی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد به شمار می رود.

دکتر امیر امین یزدی افزود: عملیات احداث و خرید تجهیزات پلی‌کلینیک مزبور با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد انجام شد.
وی اضافه کرد: سازمان نظام روانشناسی با وجود مسوولیت سنگین در ارتقای بهداشت روان جامعه به خاطر جوان بودن از بودجه و امکانات تشکیلاتی و نیروی انسان کافی مانند سایر نهادها برخوردار نیست.
رییس شورای نظام روانشناسی و مشاوره استان خراسان رضوی افتتاح پلی کلینیک تخصصی خدمات رواشناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد را در راستای تسهیل بهداشت روان جامعه برشمرد و گفت: این مرکز بازوی اجرایی، فکری و پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در شمال شرق کشور به شمار می‌رود.
امین یزدی افزود: بخشی از افراد نیازمند خدمات مشاوره که نمی‌توانند از خدمات روانشناسی و مشاوره بخش خصوصی به دلیل هزینه‌های زیاد بهره‌مند شوند می توانند با مراجعه به این پلی کلینیک از خدمات تخصصی آن با هزینه مناسب استفاده کنند.
هم‌اکنون بیش از دو هزار مشاور و روانشناس در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.