گردشگری و توریسم

۶ طرح عمرانی در اندیمشک افتتاح یا کلنگ زنی شد

به گزارش ایرنا استاندار خوزستان در حاشیه طرح آبرسانی به شهرک امام رضا در جمع خبرنگاران گفت:امسال ۱۰۰ روستا در بخش های مختلف استان دارای شبکهآبرسانی شده و جمعیت این مناطق از آب آشامیدنی مناسب برخوردار شدند.
غلامرضا شریعتی افزود:سه پروژه آبرسانی روستایی دیگر هم بهمن ماه افتتاح می شوند که طرح های  بزرگی هستتد و در مجموع برای دهه فجر ۱۳ روستای دیگر صاحب شبکه آبرسانی می شوند.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از آب آشامیدنی مناسب برخوردار می شوند.
وی اظهار داشت : با تحقق این طرح های آبرسانی  تا پایان امسال در مجموع جمعیت ۱۵۰ هزار نفری در نقاط مختلف استان از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند کرد.
وی گفت: تلاش می شود که روستاهای استان از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شوند و در مجموع طرح های مناسب حوزه آب،گاز،راه و سایر طرح های خدماتی با هدف رفاه مردم با جدیت ادامه دارد.
وی در بخش دیگری با اشاره به طرح های حوزه راه در استان خوزستان ، پروژه تقاطع میدان بسیج را از طرح های شاخص دانست که گره ترافیکی شهرستان اندیمشک و جاده تراتزیتی این منطقه را حل می کند.
 طرح آب‌رسانی به شهرک امام‌رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال،پل تقاطع میدان بسیج (فاز پایانی ) با احتساب اعتبار کل پروژه بالغ بر  ۴۰۰ میلیارد ریال و کانون شهید رجایی با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.
همچنین افتتاح کانون شهید باهنر با اعتبار هفت میلیارو پانصد میلیون ریال و  سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و نیز کلنگ زنی پل کوی نیرو با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های   سفر استاندار خوزستان  به شهرستان‌اندیمشک بود.