گردشگری و توریسم

یوم الله ۹ دی روز پیروزی و عزت دین خدا بر جهان کفر بود

حجت الاسلام علی ملکی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مسجد جامع قصرشیرین در جمع قشرهای مختلف مردم و مسوولان این شهرستان، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در سال ۸۸ با به راه انداختن جنگی سعی داشتند به اعتقاد مردم ایران ضربه بزنند از این رو به دشمنی و ایجاد فتنه پرداختند.

وی اظهارداشت: ریشه تمام بدبختی ها و مشکلاتی که برای جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر ایجاد شده در فتنه ۸۸ بوده است از این رو جریان سازی آن برای ضربه به اقتصاد، فرهنگ و اجتماع و اعتقادات کشور بود که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم ایران اسلامی در نطفه خاموش شد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: ۹ دی تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه ی شورآفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است.

ملکی ادامه داد: فتنه گران پس از چندین سال هنوز هم دست از لجاجت خود بر نمی دارند و در مقابل ملت ایران اسلامی عذرخواهی نمی کنند زیرا به دنبال جریان سازی و ریل گذاری فتنه هستند.

او افزود: توهین به مقدسات دینی مردم و تخریب اموال عمومی، ولایت ستیزی و اعتقاد ستیزی از اقدامات فتنه گران بود که با بصیرت ملت ایران ناکام ماندند.

 وی ادامه داد: فتنه گران با سردادن شعار نه غزه، نه لبنان در مقابل دین خدا قرار گرفتند و هرکس که در مقابل ولایت فقیه و دین خدا و نظام اسلامی قرار بگیرد در برابر او خواهیم ایستاد.

                                                                        

 در این آیین شعارهای الله اکبر، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سوی شرکت کنندگان سرداده شد و در پایان قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیرهای کوبنده حاضران تایید شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.